OFERTA DE FEINA

Gestió de botiga i atenció al públic

Gestió de compres, dinamització de botiga, atenció al públic i a les sòcies, tasques de comunicació i coordinació d’esdeveniments

Busquem una persona per unir-se a l’equip de La Magrana Vallesana (LMV), l’Associació de consum agroecològic de Granollers i pobles vallesans. Pensem en una persona responsable, de tracte agradable i sociable, proactiva i amb iniciativa, que gaudeixi treballant en equip i amb autonomia, i que compti amb bons dots comunicatius. És important que tingui afinitat amb els valors i objectius de LMV, i que vulgui formar part de l’equip de treball de la nostra Associació.

Aquesta persona farà equip amb les actuals treballadores de LMV i amb el conjunt de persones voluntàries que fan tasques de dinamització. La incorporació ajudarà a eixamplar el servei i millorar la gestió i l’atenció a les sòcies, per tal de contribuir a construir una alternativa de consum agroecològic, conscient i transformador a Granollers i rodalia, conjuntament amb altres cooperatives similars.

Busquem una persona avesada en l’atenció a les persones, en la gestió de compres i la dinamització de vendes. Valorarem que tingui experiència i formació en gestió i administració, i coneixement de productes ecològics, de proximitat, justos i de qualitat. També valorarem que tingui experiència en comunicació i xarxes socials, així com en producció d’esdeveniments, dinamització associativa i mediació comunitària.

FUNCIONS A DESENVOLUPAR

  • Gestió de compres i punt de venda: comandes, control d’estoc, verificació d’albarans, actualització de preus, estudi de productes i proveïdors…
  • Atenció al públic a la botiga.
  • Gestió i dinamització de la botiga (promocions, reposició de producte, organització de l’espai, retolació, control caducitats…).
  • Comunicació i interlocució amb les sòcies.
  • Gestió del web, xarxes socials i dels butlletins, i elaboració de continguts.
  • Suport en l’organització i coordinació d’esdeveniments socioculturals.
  • Participació activa als diferents espais de treball en equip.
  • Altres tasques relacionades amb els serveis i activitats de LMV

REQUISITS

  • Formació i/o experiència en atenció a les persones.
  • Formació i/o experiència en els àmbits de la gestió comercial.
  • Coneixements i experiència amb l’ús d’eines informàtiques, especialment fulls de càlcul (Excel, Google Sheets, Calc…).
  • Fluïdesa en català i castellà, amb bona expressió oral i escrita que permeti comunicar-se amb claredat i correcció en ambdues llengües.

VALORAREM

  • Experiència en gestió de punt de venda, especialment en botiga d’alimentació ecològica, productes de proximitat i de comerç just.
  • Coneixements i/o experiència del software Odoo o altres sistemes ERP.
  • Coneixements d’ofimàtica i eines informàtiques.
  • Coneixements, experiència o formació en alguns d’aquests àmbits: economia social i solidària, agroecologia, cooperativisme.
  • Experiència i/o formació en comunicació i xarxes socials
  • Experiència i/o formació en producció d’esdeveniments, dinamització associativa o mediació comunitària.
  • Experiència en voluntariats relacionats amb les nostres activitats i valors.

OFERIM

  • Incorporació: març 2025.
  • Jornada: 25 hores setmanals.
  • Contracte indefinit.
  • Categoria: Grup III Cap de compres (conveni 79001495011999)
  • Retribució d’11.300 € bruts anuals en 14 pagues.
  • Posicionament en el món laboral del consum agroecològic.

PER RESPONDRE A L’OFERTA

Les persones interessades podeu fer arribar el vostre CV i una carta de motivació d’una pàgina d’extensió a: lamagrana@lamagranavallesana.cat. Termini màxim de presentació: 16/3/2025.

Durant les pròximes setmanes contactarem amb tu per comunicar-te la nostra resposta.